Popularne posty

piątek, 23 marca 2012

Piosenki w serialach !

Hej :)  Postanowiłam znowu napisać o piosenkach z seriali ponieważ nie tylko kocham je oglądać ale kocham także słuchać piosenek w nich zawartych.

Jeśli ktoś by mnie zapytał jaką piosenkę pamiętam z " Pamiętników wampirów " na myśl przyszły by mi dwie piosenki : " Cut " i " All I need " . Piosenki te odgrywają dużą role w tych scenach ponieważ piosenka " cut " przedstawia pierwszy raz Stefana i Eleny zaś druga to chyba ulubiony moment fanów Deleny :)

Plumb " Cut "



 Within Temptation " All i need "


 


Niedawno oglądałam ostatni odcinek " Pretty Little Liars " i po raz drugi pojawiła się ta sama piosenka w momencie śmierci bohatera. W 1 sezonie gdy leciała ta piosenka nie zwróciłam na nią nawet zbytniej uwagi jednak oglądając teraz ostatni odcinek 2 sezonu, piosenka ta bardzo mnie poruszyła i spodobała do tego stopnia ze mogę jej słuchać cały czas :)


Nie wstawię sceny w jakiej była ta piosenka bo nie chcę spolerować osobom które oglądają serial a nie widzieli jeszcze tego odcinka :)

I jeszcze może cos dla fanów plotkary :) Spodobało mi się wykorzystanie piosenki wszystkim znanej Rihanny i Eminema. Piosenka zgrała się z treścią sytuacji i efekt końcowy wyszedł bardzo fajnie.

 



Która piosenka wam się najbardziej spodobała ? :) 

xo.xo.Z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz