Popularne posty

czwartek, 15 marca 2012

Inspiracje modowe i Queen B. ♥

Chciałam napisać o kobietach które inspirują mnie modowo. Lubie minimalizm, zwiewne bluzeczki, rurki, baletki i pastelowe, stonowane kolory i styl boho :)

Pierwszą dziewczyną ( chociaż chyba już kobietą ? :p ) która mnie inspiruje jest Selena Gomez. Disneyowska dziewczyna ubiera się bardzo dziewczęco i uniwersalnie. Lubi tuniki, pastele, rurki i baletki. Ubrania które ona nosi można znaleźć w sieciówkach co jest bardzo fajne i pomocne ponieważ nienadszarpanie naszego portfela na wielkie straty  :)
Oto kilka propozycji stylu Seleny :














Następną osoba która mnie inspiruje jest Nicole Richie która uwielbia styl boho i wybiera go nawet na czerwony dywan. Jest projektantką, matką i świetnie wyglądającą kobietą. Nie rezygnuje ze swojego stylu i świetnie na tym wychodzi. Swój styl znalazła po tym jak rozstała się ze swoja przyjaciółką Paris Hilton co moim zdaniem wyszło jej na dobre .











Dziś ostatnią jaką opiszę będzie moja numer jeden a dokładnie Queen B. - Blair Waldorf. Jej styl jest dokładnie przemyślany, wszystko co ma na sobie jest dokładnie przemyślane i niezbędne . Od samego początku serialu B. ubierała się dziewczęco i co najważniejsze nigdy nie nosiła spodni ! No może w ciągu całego serialu miała je na sobie ze cztery razy. Jest chodzącą perfekcją. Uwielbia opaski. Z czasem ewoluuje i ubiera się coraz bardziej kobieco. Jeśli w szkołach byłyby takie mundurki jakie nosiła Blair to ja jestem na TAK :)
Kilka stylizacji B. :

























 To jest tylko kilka stylizacji B. które są świetne :) Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej stylizacji zapraszam na tą stronkę : http://www.gossipgirlfashion.net/

A was kto inspiruje ? Jaki lubicie styl ?


Moja piosenka na dzis to :


xo.xo.Z



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz