Popularne posty

niedziela, 4 marca 2012

WIOSNA !

Jak już każdy zauważył wiosna do nas zawitała. Ja się z tego powodu ogromnie cieszę ponieważ wiosna to chyba moja ulubiona pora roku, chociaż w każdej pogodzie znajdę coś " dla siebie ". Jednak uwielbiam wiosnę za to że jest słonecznie, a nie do końca ciepło, a do tego jestem fanka wiosennych płaszczyków. Po prostu uwielbiam je ! Chociaż wraz z nadejściem wiosny nie wita nas jedynie słońce, ale także nowe kolekcje w sklepach. Właśnie przed chwilą wpadłam na nowy marcowy katalog Bershki gdzie znajdują się piękne ubrania w kwiatowe i bardzo dziewczęce wzory. Dla kogo są te ubrania ? Moim zdaniem świetnie sprawdza się dla każdej dziewczyny która lubi takie delikatne wzory, a także dla dziewczyn które mają piękne, długie i zgrabne nogi. Kilka zdjęć z katalogu :





Tak samo jak Bershka Zaraz także proponuje kwiatowe wzory. Przeważają pastele choć można także znaleźć ciemne kolory a także jasny dżins który jak widać powraca, a to dobrze bo ja osobiście bardzo lubię dżins.









A na koniec piosenka której nie mogę przestać słuchać od kilku dni :


xo.xo.Z

1 komentarz: