Popularne posty

niedziela, 4 marca 2012

ciepło ciepło ciepło !

Jakże się cieszę, że jest już marzec i ta przeokropna zima się już skończyła. Nie cierpię zimy, nie jara mnie śnieg ani nie wyczekuje prezentów. Być może 'wyrosłam' z podziwiania uroków zimy. :)
Wracając do tematu.. Jest marzec, dziś był taki pierwszy ciepły dzień, pełen słońca, spacerowiczów,rowerów, rolek i zakochanych par. Cudownie jest. ;)
Cieszę się dniami gdy nie muszę się martwić czy zmarznę bądź czy przemokną buty.. No właśnie : buty! Jakie ciuchy i jakie dodatki zarzucacie na siebie w tę wiosnę?;)
Ja dziś zakupiłam sobie balerinki na lekkim koturnie w kolorze kremowym z kokardką ;) W sumie nic wielkiego ale jestem zadowolona. ;) choć bardziej niż zakupy ucieszył mnie spacerek w słoneczku ;)


Może zarzucicie kilka propozycji typowo wesołych 'wiosennych' kawałków? ;)

ode mnie :
 http://www.youtube.com/watch?v=fVUD2pvytQ4&ob=av2n

http://www.youtube.com/watch?v=iKlnG_155M8&ob=av2e

http://www.youtube.com/watch?v=jkaMiaRLgvY&ob=av2n

z pewnością na dniach będzie ich więcej tutaj ale musicie być cierpliwi ;)


5 komentarzy:

  1. Ej nie wyrastaj z podziwiania uroków zimy ale też mam dość zimy chce słońca ! nie wiem nie umiem takich rzeczy komentować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużżżżżżo słońca!!! <3
      Ej mogłeś zarzucić swoją propozycję ;D a wiem, że masz ich w .. :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie czuje wiosny i ubieram się jak w zime;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no, jest różnica :) ja już wczoraj chodziłam w płaszczyku i okularach ;)

    OdpowiedzUsuń