Popularne posty

środa, 4 kwietnia 2012

Birdy !




Ostatnio głośno się robi o 16 letniej piosenkarce Birdy. Ja mam ją na oku od ponad roku gdy usłyszałam jej wykonanie piosenki " skinny love " w serialu " Pamiętniki wampirów" . Piosenka bardzo mi się spodobała, była bardzo w moim klimacie. Dlatego zaczęłam szukać jej  piosenek. Jeszcze rok temu nie miała ich za wiele, teraz ta niespełna szesnastoletnia dziewczyna wydaje płytę. Na razie młoda piosenkarka tworzy covery ponieważ jak twierdzi chcę zakończyć szkołę a potem zacząć nagrywać i pisać piosenki. Myślę że ten roku będzie dla niej przełomowy ponieważ wydała płytę, jej piosenka trafiła na ścieżkę dźwiękową filmu " Igrzyska śmierci " ( który polecam ! :) ) a ostatnio wystąpiła u Ellen. Wróże dziewczynie wielki sukces bo jak widać jest bardzo utalentowana i skromna. Ja trzymam za nią kciuki i czekam na kolejne nagrania :)







 


 


Jak wam się podoba Birdy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz