Popularne posty

czwartek, 1 marca 2012

seriale! :D

Przyznam się, że jestem serialoholiczką i z niecierpliwością oczekuję kolejnych odcinków moich seriali, a jest ich, no cóż.. dość dużo ;)

Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Dr House, 90210, Skins, Hart of Dixie, Misfits i jeszcze kilka innych choć nie aż tak obsesyjnie ;)
a Wy? Jakie seriale oglądacie? I jakich bohaterów lubicie najbardziej?
Moją ulubioną bohaterką jest Blair z Plotkary, choć w tym sezonie scenarzyści chyba nie mają pomysłu na nią i jej wątki są zupełnie 'z dupy wzięte'. Też tak uważacie? Mam nadzieję, że najbliższe odcinki jednak mnie nie zawiodą i wróci stara wspaniała bitch Blair z pierwszego sezonu ;)
Zawodzi mnie również Damon z TVD, który z oschłego, niezwykle seksownego dupka stał się uczuciowy i miękki. To mi zwyczajnie do Niego nie pasuje ;) Nie wiem, może mam jakiś fetysz na punkcie zimnych drani, ale to pewnie dlatego, że są wtedy tak niesamowicie seksowni  ;) W szczególności Damon ;)

Jeżeli oglądacie Pretty Little Liars na pewno wiecie skąd wzięła się nazwa bloga ;) PLL to serial do którego nie mam zastrzeżeń i zawsze nie mogę się doczekać następnego odcinka. Podoba mi się, że fabuła jest owiana tajemnicami, niebezpieczeństwami oraz to, że na koniec każdego odcinka jest tajemnica, którą odkryjemy w następnym odcinku , co niezwykle trzyma mnie w napięciu ;)

Jak jest u Was? Który serial sprawia, że nie możecie doczekać się następnego odcinka? :)
xo xo, gossip girl ;) 





7 komentarzy:

  1. American Horror Story, Skins i Game of Thrones. TATEEEEEEEEEEEE :((((( <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic z tego, wolę oglądać anime. szkoda czasu na seriale;d

    OdpowiedzUsuń
  3. haha. :P
    anime też jest dobre ale chyba jednak wolę seriale ;)

    OdpowiedzUsuń