Popularne posty

środa, 7 marca 2012

rooms!

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię sobie pooglądać obrazki fajnych pokoi, tak żeby trochę pozazdrościć bądź zaczerpnąć jakiejś inspiracji ale i tak tylko na tym się kończy ;)
Ogólnie strasznie podobają mi się takie słodkie pokoje z lampkami, napisami na ścianach, całe w zdjęciach, obrazach czyli 'nawalone' wszystkiego bądź takie minimalistyczne, proste ale w pewien sposób fajne.
 
Aż chce się powiedzieć 'wow lovely!' 
Marzenie każdej kobiety ;)














Co o nich myślicie? :) 



2 komentarze:

  1. są cudowne! ja też zrobiłam sobie na swojej ścianie napis z gazet i powiesiłam lampki. jest magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam taki zamiar. Tysiąc pomysłów na pokój, a poddałam się na wybieraniu napisu :< ale kiedyś to jeszcze zrobię :D

    OdpowiedzUsuń