Popularne posty

środa, 11 kwietnia 2012

BIG LOVE

Witajcie. ;)
Ostatnio miałam ochotę na dobry film i natchnęłam się na "Big Love". Kojarzyłam ten film po dość ciekawym zwiastunie, bardzo w moim klimacie.
Oczywiście sprawdziłam recenzję na film webie i szczerze mówiąc, nie pozostawiają na nim suchej nitki, jak i na aktorce grającej główną rolę (Aleksandra Hamkało)
Film bardzo mi się podobał, jak i również aktorka grająca główną rolę i chyba nie wyobrażam sobie innych znanych gwiazdek na jej miejscu ;) Po prostu wpasowała mi w tą rolę kompletnie ;)
Na prawdę polecam, film nie wszystkim może się podobać, ale zachęcam do obejrzenia go zamiast polskich, durnych komedii romantycznych z aktorami, którymi dosłownie można się porzygać.

Zachęcam zachęcam zachęcam! ;)
I nie kierujcie się opinią i zdaniem innych, że film beznadziejny bla bla ;)
Zobaczcie sami. :)




http://www.youtube.com/watch?v=l6ylfp5M37Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz