Popularne posty

piątek, 20 kwietnia 2012

Where is my Gossip Girl ?!

Ostatnio mnie wzięło na wspominanie dawnej " Plotkary ". Wynika to z tego że brakuje mi tych młodzieńczych intryg, kłótni. Teraz w sezonie piątym jest zupełnie inaczej. Nie martwcie się nie napiszę żadnych spojlerów :) Postacie zmieniły się nie do poznania. Niektórzy bohaterowie są zupełnie niepotrzebni np. jak Nate który poza tym że umawia się z każdą nowa kuzynka Sereny nic nie robi ! A nie przepraszam chodzi do pracy ! Ta postać nigdy nie była jakaś wybitna, ale teraz jest gorzej niż było. Chłopak pałęta się tylko z przyjęcia na przyjęcie z pracy do pracy, a Serena której nigdy nie lubiłam, teraz ja znienawidziłam ( nie będę pisała dlaczego bo nie chce pisać spojlerów ). Napisze tylko jedno, w poprzednich sezonach gardziła tym a teraz sama się tym zajmuje, od dawna wiadomo było że Serena zawsze była rozpieszczona, to dopiero teraz zobaczyła jak bardzo.Nie wiem co się dzieje tez z postacią Blair która nie jest ta sama osobą co w pierwszym, drugim, trzecim a nawet czwartym sezonie. A przyjaźń B. i S. jest teraz totalnie pomijana. Ostatnio gdzieś wyczytałam wpis gdzie ktoś stwierdził że to Dorota jest przyjaciółka Blair, zgadzam się z tym w 100 %.  Zapomniałabym o Chucku i Danie. No cóż Chuck to teraz ciepłe kluchy, zero dawnego Chucka którego tak kochałam ! A o Danie nie mam zdania dla mnie chyba jest tym samym Danem co był poza zmianą partnerki . Kocham ten serial ale jak widzę wątki się wyczerpały, a może wątki się nie wyczerpały a pomysł scenarzystów się wyczerpał ! Nie wiem co będzie dalej ale tęsknie za dawna plotkarą na którą czekałam z niecierpliwieniem. teraz oglądam ten serial z przyzwyczajenia. Mam nadzieję że to się zmieni i plotkara wróci na dobry tor.


























Chcę dawna " Plotkarę " ! A Wy ?

xo.xo.Z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz